Pages

Sunday, June 20, 2010

hari bapa(ayah la.....)

 AYAH WITH CUCU KESAYANGAN (ARIYANA)
 
entri kali ni aq masuk kan dlm blog aku ni sempana FATHER'S DAY....
tapi bagi kitorg adik beradik kita panggil HARI AYAH sebab kitorg hanya ada ayah jer....
eheheheheh keeping smilez

S E M P E N A  H A R I   B A P A  
aq harap sangaat dapat celebrate dgn ayah aq iaitu pak amil salleh...
TAPI impian hanya boleh dicipta tapi TAK muingkin terjadi....
but it's ok....I STILL LOVE U AYAH...LOVE SANGAT2..
kat sini aq nak cite bebanyak pasal ayah yg paling aq syg...
ayah aq ni seorang yg ego nye tinggi,garang taw,
dia lawak tapi bagi kitorg menyakitkan ati jer...(tak paham naper dia gelak)
confuse taw dibuatnyer,,,,AYAH ttp cool..
kitorg tak pernah taw masalh dia,
sebab dia tak nak kitorg pikir tu suma...

dia selalu memara,kalau umie bising
tapi tu cuma kerana diletih dgr umie mbebel
(mmg letih dgr umie mmbbel,tahi telinga leh cair)
tapi aq taw dalah hati dia sayang sangat kat kitorg adik beradik,tak dinafikn...
Dia nak kitorg berjaya dunia akhirat walaupun dia tak bagitaw cara dia itulah menunjukan..

waktu kecil aq rasa beruntung sentiasa disamping ayah....
dia akn hantar dan ambil aq dari sek....
tapi lepas mak dgn ayah divorce....
aq dah jauh dgn ayah......
aq pilih hidup dgn mak bukan bererti aq tak sayang dia tapi....
ini suma untuk mjaga emak,aq taw ayah taw mn yg baik..
aq tak nak mak aq terbiar....
aq tak mara dengan suma yg berlaku tapi terkilan jer..
klu tak we still bsama sekeluarga...
Apa pon yang ayah buat msti ada sebab kan....

dah besar ni leh jer jumpa ayah selalu,
sayang pipi ayah,berborak cerita2 dgn ayah 
tapi itu suma mustahil kerana kami malu.....
sebab kami tak pernah buat itu suma bersama dgn ayah...

satu kata2 ayah slalu aq pegang: 
ayah tak nak korg adik beradik bergaduh sesama sendiri..
apa pun msti bersama...macam ayah adik beradik...
(jadi kitorg adik beradik sentiasa saling menyayangi satu sama lain...)

AYAH AKAK SAYANG AYAH SANGAT2..
akak harap ayah akan sihat ,bahagia selalu......
AYAH SENTIASA HERO AKAK....

p/s:- hope ayah tahu tuer suma satu hari nanti...
AwEk cUTe, UcUk_Nor
LoVe u'ALL

3 comments:

Teyha is daddy's girl said...

huhuhu..
touching wo....
selmt ari ayah...

Anonymous said...

weyh ko wat aku nges do...='(

ucuk nor said...

selamat hari ayah juga....
aq rasa sangat nak kat tempat kowg...
eheheh...sentiasa dlm hati with u all...

Recent posts

 

Blogger news

Blogroll

About