Pages

Thursday, June 17, 2010

First A W A R D????

PAtUtnYer AQ daH Wat ENtrI niER mInggU LePas DI sbbkAN mAlaz t'TanGuH Lah
smPai Ke Hari nier...(computer ni lembab sangat m'buatkan aku malaz sangat)...
hAngIn tOL la Aq dgn Kelmbapan komputer nier....
uhuhhhh makin ari makin suka aku mlayan blog nier....
CUMA DOAKAN SAYA AKAN DAPAT KEJE YG BAGUS
JADI DAPAT SAYA KUMPUL DUIT UNTUK BELI LAPTOP BARU..
(dgn itu saya akan lebih rajin m'updatekan blog saya ini)
ehheheheheh tak malukan,buat aper nak malu u're my fren kan....
x m'buangkan masa  aq nk tunjukan award yg aq dapat dari 
adiq aq g-rah YG mmg sentiasa menantikan 
pengupdatedan blog aq nier...

kita sambung dgn award yang aq menangi....terperasan la pula
ehehehehheeh ;p

awardnyer adalah
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

C r E a T i v E  blogger  A W A R D

 

untuk COPY award ni sila kelik sini...

:: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::

PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda 
dan
mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD 
kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul
ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer
ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak 
menguasai dunia alam maya ke globalisasi.

DENGAN INI SELESAI SUDAH ENTRI KALI INI...
AQ ARAP SANGAT KORG PUAS ATI LAH YERK DGN ENTRI AQ KALI NIER....
THANKS TO ALL YG FOLLOW ME..
UPS TERLEBIH SUDAH, 
SAMPAI TERLUPA NAK give tagged tu other persom sebenarnya bukan lupa tapi x ada mmber,yg lain dah wat kan..
JADI DI SINI aq nk BERI award nier KEPADA 
SEMUA MEMBER YANG FOLLOW n Baca ENTRI NIER......
cyunk u all......

-THE END-
p/s:- hope dream come true...
AwEk cUTe, UcUk_Nor
LoVe u'ALL
 

No comments:

Recent posts